Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Möten

Av Sandra - 9 mars 2010 21:14

Dagen har varit kantad av möte, möte och möte!

Gjorde dock lite nytta på jobbet först. Lookie fick vila idag jag hade ett möte på lillebrors skola som väntade. Mamma och jag var där och ja.. det gick väl sådär kan jag tycka. Alltid svårt med barn..

Snabbade mig hem och gick till nästa möte, föreningsmöte om ombildning av bostadsrättsförening. Svensson blev invald som styrelse-suppleant, dom andra tycker det är bra att kunna utnyttja hans kunskaper. På köpstämman som var efter föreningsmötet röstade faktiskt alla ja för att föreningen ska få förvärva fastigheten.

Medans vi är i Mexico kommer styrelsen göra klart för köp och lagom när vi kommer hem är det dags att gå till banken och förhoppningsvis håva in lite pengar som ska gå till att köpa lägenheten som vi bor i. Vad skönt det ska bli!!

Vi stormtrivs verkligen här och det ska bli skönt att få renovera precis som vi vill ha det. Även om vi gjort en del mindre renoveringar så vill man inte lägga ut för mycket pengar. Dessutom kommer det förmodligen bli bättre skötsel på fastigheten också och det är verkligen ett plus!


Ja, nog om det. Jag är ju hästvakt till stallägarens hästar fram tills på tisdag. Mocka och packa hö kommer förhoppningsvis bränna lite sidofläsk. Jag är tacksam om det ploppar upp lite snygga magrutor nu när jag ska springa omkring i bikini i tre veckors tid. Äh, nu kom jag in på det igen! Resfeber kanske?


Nej jag tackar nog för mig ikväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 juli 2012 12:30


 

Av Sandra - 10 mars 2010 13:53

Nä, nu tröttnade jag på att inte få vara kreativ och kunna bestämma egen design. Dessutom har bloggplatsen krånglat något fruktansvärt när man ska lägga in bilder. Ni finner mig åter på: www.finpixia.se . Uppdatera era länkar så ses vi där! ...

Av Sandra - 8 mars 2010 20:56


Det blir lite glest mellan inläggen men det beror på att det är mycket att förbereda inför resan. Lookie är i stallägarens trygga vård och det känns verkligen bra. Bättre stand-in kunde hon absolut inte få. Jag har precis gjort hjälp-listorna klara o...

Av Sandra - 6 mars 2010 23:15


Idag gick jag, Svensson och Lookie på promenad i byn. Jätte skönt väder och hon skötte sig jätte bra. När v kom tillbaka fick hon å ut i hagen med ett tunnare täcke på sig.. det var så varmt i solen så ett vintertäcke var att överdriva. Det nya röda ...

Av Sandra - 5 mars 2010 18:19

Det får bli ett snabb-inlägg idag. Lookie tappade en sko.. igår igen. Så idag kom den på. Skönt. Igår var jag och Emmy i Tingsryd och köpte onödiga saker och foder    Jag hann precis hem till jag skulle börja jobba, 15.45. Pewh!   Jag har verklig...

Ovido - Quiz & Flashcards